5 pasi simpli pentru a comanda on line:

Pasul 1 – Gasirea produselor dorite

Folosind meniul din stanga, navigati prin lista de afectiuni in functie de care sunt recomandate produse.

Pasul 2 – Adaugarea produselor in cos

Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dumneavoastra apasati pe numele produsului afisat si veti intra in pagina sa de prezentare. Pentru a-l adauga in cosul de cumparaturi apasati butonul „Cumpara”.

Pasul 3 – Vizualizarea/Editarea cosului de produse

In cosul personal veti vedea pretul total al comenzii, fiind adaugate si taxele de livrare. Daca doriti sa mai adaugati produse in cos apasati pe link-urile „Pagina anterioara” sau „Home”. Pentru a va intoarce la cos fara a mai comanda nimic aveti la dispozitie butonul din dreapta sus disponibil de pe orice pagina „Vezi cosul”. Cand ati terminat de adaugat produse in cos apasati butonul „Comanda”.

Pasul 4 – Completarea datelor personale

Pentru validarea comenzii, trebuie sa introduceti datele de autentificare, respectiv e-mailul si parola dumneavoastra. In caz ca nu aveti cont puteti sa va creati unul in cateva secunde din sectiunea „Optional”. Daca totusi doriti sa comandati fara a va crea un cont, sariti peste campurile optionale.

Apoi alegeti modalitatea de plata si modalitatea de livrare dorite.

Daca aveti observatii. va invitam sa completati acest camp.

Pasul 5 – Verificare si comanda

Verificati datele completate si continutul facturii iar apoi apasati butonul „Comanda” astfel incat comanda facuta va intra in baza noastra de date alaturi de datele personale.

 

Cum primesc produsele si cum le platesc?

In cazul ca ati selectat ca modalitate de livrare posta veti primi in aproximativ 7 zile in cutia postala o instiintare pentru ridicarea coletului. Va deplasati la oficiul postal de care apartineti de unde, prezentand actul de identitate si platind contravaloarea pachetului ( in cazul in care ati optat pentru modalitatea de plata-numerar), va puteti ridica produsele. Daca nu primiti instiintarea in timp util in cutia postala va recomandam sa treceti pe la oficiul postal de care apartineti pentru a verifica livrarea.

In cazul livrarii la domiciliu prin curier produsele ajung in aproximativ 3 zile, intre orele 09:00-17:00, si le puteti plati in momentul primirii coletului sau on line cu cardul..

Cat sunt taxele de livrare?

NEMO EXPRES- livrare in termen de max. 3 zile

1RON  – 299 RON taxa de livrare -15 ron in toate orasele resedinta de judet.

Pentru celelalte orase ale tarii taxa de livrare se comunica inainte de pretul final.

Pentru comenzile mai mari de 299 RON , livrarea este gratuita.

POSTA ROMANA- livrare in 4-5 zile lucratoare

0RON-199 RON-taxa de livrare 10 ron

Pentru comenzi mai mari de 200 RON -livrarea este gratuita

COLETELE VOR FI AMBALATE DISCRET SI SE VOR LIVRA DOAR CUMPARATORULUI SAU UNEI TERTE PERSOANE DESEMNATE DE CUMPARATOR

 

In ce situatii mi se restituie banii sau mi se inlocuiesc produsele?

Clientul poate cere returnarea banilor sau retrimiterea unui alt produs care sa il inlocuiasca pe cel cu probleme in urmatoarele cazuri:

– produsele au avut de suferit de pe urma transportului (continutul a curs sau cutia/sticla in care este ambalat produsul a fost sparta);

– produsele primite nu sunt aceleasi cu cele care au fost comandate pe site;

– termenul de garantie inscriptionat pe produs nu depaseste durata tratamentului mentionata pe produs (maxim o luna).

Despagubirile nu pot fi mai mari decat valoarea produselor. Firma poate cere returnarea produsului cu probleme inainte de trimiterea despagubirilor.

Pentru nelamuriri ne puteti contacta pe adresa email sau la numarul de telefon : 0744 31.74.66 (Apelabil zilnic intre orele 10:00 – 18:00).